Nyíregyházi Menetrend voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Nyíregyházi Dienstregeling Overzicht

Nyíregyházi Menetrend is een offline dienstregeling en routeplanningsapplicatie ontworpen voor het lokale openbaar vervoersnetwerk van Nyíregyháza. Gebruikers kunnen bladeren door een lijst van lokale routes, dienstregelingen bekijken in tekstuele of kaartvorm, de routes en reistijden van elke dienst controleren, en informatie verkrijgen over nabijgelegen haltes. De app biedt ook routeplanning met opties voor overstappen en lopen. Gebruikers kunnen hun favoriete routes, haltes en reisplannen opslaan voor snelle toegang bij het starten van de app.

Een van de belangrijkste kenmerken van Nyíregyházi Menetrend is de offline functionaliteit, waardoor gebruikers toegang hebben tot alle functies zonder een constante internetverbinding nodig te hebben.

Programma is beschikbaar in andere talen

Nyíregyházi Menetrend voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 3.5.9.9763

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Nyíregyházi Menetrend

Heeft u geprobeerd Nyíregyházi Menetrend? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.